Coaching, dobra inwestycja dająca mierzalne wyniki.
Jak pokazują brytyjskie badania z 2005 roku, 87% menadżerów korzystało już z coachingu. Pośród badanych w 2005 roku firm, 86% zgłosiło mierzalny wzrost efektywności, co najmniej pokrywający zwrot kosztów poniesionych na inwestycję w coaching.
Jednocześnie 47 % tych firm, uzyskało wielokrotny zwrot kosztów, poniesionych na coaching, już w pierwszym roku po zakończeniu procesu.
Z tych samych badań wynika, jak donosi prasa specjalistyczna, że aż 91 % procesów coachingu, prowadzili niezależni coache, nie związani z organizacjami, w których to się odbywało.
Coaching przychodzi z zewnątrz, by umożliwić zmianę wewnątrz .
Coaching, to wymierny i niezbędny czynnik rozwoju przewagi konkurencyjnej organizacji, przynoszący mierzalny zwrot z inwestycji.
Oto tylko kilka powodów, dla których w ostatnich latach tak wzrosło zainteresowanie coachingiem, także w Polsce.
|